blog bersawang lg...

argh....lamanya tak bersihkan blog aku yg da bersawang gler ni..... nampaknya aku kene aktifkan blk bersungguh2 sbb aku rasa dgn menaip/menulis ni, dpt gak hilangkan tekanan yg melanda dlm kehidupan ni kan.... oke la, drpd marah or lepaskan perasaan geram kt org sekeliling....

ape plan hari ni? aku, InsyaAllah nk jumpe kwn baru aku....aku kenal dia dlm phone je... tp jgn salah sangka, husband aku dan anak2 akn ikut sekali....aku saje je nk jumpe n borak dgn dia... luahkan tekanan keje yg aku alami or ape saje yg nk di kongsi....

da lama da tak berjimba dgn kwn...sejak kawen....thanks so my husband sbb bg izin... sanggup amek cuti arini sbb nk g temankan wife dia ni.... haha... dia risau le tu, kalo aku berjimba lama sgt....hehe.....

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat