Makan2 di Pecal Lele Lela

Sebelum ni, aku ade g bawak adik aku lepak makan Burger Bakar Rawang kat Shah Alam. Sambil makan tu, adik aku tunjuk kedai Lele Lela ni. Pastu cakap, "cam best je kedai ni". Aku cam diam jer... Pastu, baru2 ni, ade kuar kat cite Safiyya, pasal restoren ni. So, ape lagi... menu yang ada sangatlah menarik.. lagi2, aku ni yang peminat nomor satu ikan keli yang dipanggil lele ituw...

Jom tengok ape yang kami makan...


ini ialah air Avacado, kau hado? eh...


tue.. dia menu makanan yang ade.. kt sane, korang datang waktu malam pon, tetap dapat ucapan "Selamat Pagi di Lela" jangan terkezut pulak...


ini menu yang aku pilih.. ikan keli sambal hijau... sedap wei.. rangup giler ikan tu

So, pasni memang nak pegi lagi, bawak adik aku tu.. sebab dia yang tunjuk kedai ni kat haku..

Kepada sesiapa, yang bernama Lela, x kira la, Nor Lela ke, AspaLela ke, kalo datang makan kat restoren, boleh makan free tau..  ha..untuk yang bernama Lela saje tau?


xoxo

Comments

su said…
Biaq betui dapat makan free?

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat