3rd Pregnancy


Alhamdulillah.. aku di sahkan pregnant selepas 4 tahun honeymoon


Scan yg pertama utk kepastian :)


Alhamdulillah... skang ni da masuk trimester ke 3 iaitu 7 bulan. So, leh la mengaku tgh pregnant (perut da besar, x mengaku pon org dah tau lah! Hehe.. )

Syukur sangat sebab mengandung kali ni, boleh dikatakan xde morning sickness yg teruk..xde muntah2 sangat.. cume pening pale skit itupon kalo lapar dan masa selepas maghrib.. so, masa awal trimester pertama memang dok umah jelah lepas maghrib..huhu...

Tapi, bab makan memang sentiasa ade selera jer.. akibatnya skang ni aku dah jadi kembang setaman :p

Tapi.. tapi ape lagi?? Bile terjumpe dengan sedara mara n makcik2 kata aku ni dah gem.. pastu aku pon tpaksa la kata. Yelah, dah 7 bulan dah.. pastu mereka pon kata, hah, pregnant ke?? Adoi.. kemudian mata pon tertumpu kat perut.. 

Cume masalah utama skang ni ialah usaha keras untuk naikkan hb yg semakin menurun ni.. Ins sha Allah aku akan share untuk next entry....

xoxo



Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat