Selamat Tggl RSSB

Akhirnya…aku akan pergi dr company ni….Dlm perancangan awal, aku nak habizkan training ni sehingga tamat kontrak aku..tp, aku telah mencepatkan pada 21hb ni….Aku rasa lega dan gembira sbb buat keputusan ni.. Rezeki Allah ada di mana2 yang penting kita sentiasa berdoa, berusaha dan bertawakal…

Kebetulan di saat kesedihan aku, aku dapat 2 pluang yg sgt aku tunggu2…Rasa indah Nya hikmah Allah ni… nampaknya ape yg aku rancangkan, telah dipermudahkan jalannya…

Org yang pertama aku bgtau ialah husband aku lar…dia memula tu terkezut gaks sbb aku ckp aku nak brenti keje sini…pastu, aku explain, dia pon paham dan setuju la...

Org yang kedua ialah mama aku. Dia pon memule cam terkezut.. Tp, mama aku mmg paham aku sbb sepanjang kehidupan aku, banyak perkara besar mengenai masa depan yg aku buat keputusan sendiri tanpa pengaruh drpd org lain…dan mama aku yakin dgn aku…

Org yang ketiga ialah ex-boss aku…dia paling best dan happy dgn keputusan aku sbb dia la yg suh aku kuar dr company ni sbb kat luar sane, ada byk lagi peluang yg lebih baik… Then, when I made the decision, he gave me full support! Yeah… rasa puas plak, wat camni… dan tak sabar plak nk tggu last day keje…hehe…

Org yang ke-empat ialah, kwn yg aku anggap besfren aku… Eza…dia ni, ex-roommate aku masa kt uitm dulu… mmg best share pape dgn dia ni sbb dia mmg senang dibawa berbincang dan sentiasa sudi menshare ape2 perkara…hehe.. (eza, ni btul tau…bukan ayat bodek…) hihi…

Dan org seterusnya yg tau ialah, kwn mkn aku kat sini…aku kene la bgtau dia, nnt kang kalo aku takde, dia leh g lunch dgn opismate dia balik… sebenarnya, aku pinjam dia jap utk teman aku makan smpi bulan dpn…tp, aku pun da nak blah, so, aku pulangkan dia awal sikit la…hehe…Aton, thanks sbb teman aku g mkn selama tak smpi 2 mggu sepanjang hati aku terguris ...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat