Baby Pra Matang

Baru2 ni, kwn lama aku, merangkap kwn dr skolah rendah smpi la skolah menengah, contact aku..sebelum ni mmg asik lost contact sbb dia suke sgt tukar no hp..pastu tetibe bg kad, jemput g wedding... pastu, terus senyap je.. smpi la 1 hari ni, dia sms aku kata dia br lepas pantang... baby girl dia lahir pada 10.10.2010.. (sgt cantek date ituw) tp baby dia lahir tak cukup bulan iaitu 7 bulan atau 34 weeks. Kebetulan ms dia sms tu, aku dok banting dan rupanya dia selama ni pon dok banting..aku pon ape lg, trus g terjah umah dia...


Best sgt dpt jumpe dia.. dptla tgk pic wedding dia sume... memandangkan baby dia lahir pra-matang, aku mmg galakkan dia breastfeed... syukur dia pon mmg berminat dan paham kepentingan susu ibu pd baby terutama kepada baby pra-matang !.. so skang dia dah ade pump spectra...cume skang dia tak reti nk gune lg... tp takpe, InsyaAllah aku akan g jumpe dia weekend ni utk ajar camne nk gune pump tu.. lgpun, aku da janji nk blikan buku Panduan Menyusu Bayi Bagi Wanita Berkeje.. mmg bagus buku tu... harap kwn aku ni, dpt la teruskan penyusuan susu ibu ni...ameen...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat