Tag Parking Yang Comel

Aku ingat parking bulanan RM80 tu da mahal sangat masa aku bekeje di Kolompo. Tup2 kat tempat keje aku kat Selangor ni, lagi mahal wei. Untuk season pass,permulaan je kene bayar dalam RM3XX. Pastu, tetiap bulan kene bayar  lebih kurang RM2XX. Kalo ko mampu nak bayar daily lebih kurang RM3X. Ko rasa mahal ke murah kalo camtu?

Setelah berbulan aku bayar, tetibe rasa cam membazir pulak. So aku nekad nak terminate jek. dan, setelah menunggu dekat sebulan, dapatlah balik deposit aku tuh...patutnya dapat dalam masa 2 bulan. tapi aku asik tepon je, so dorang wat cepat2..hahaha.... 

so, inilah rupa tag parking yang cumil... kan bagus kalo smarttag kt negara kite ni berupe begini...ringan jek :)




Credit to Iris Technology for the good product!

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat