Lepak bersame Teman Tp Mesra

Sejak aku benti keje di TNGSB, selama itulah aku x jumpe dengan kawan aku nih... dekat setahun okeh! padahal dalam masa ituw, memang da banyak plan kate nak jumpe..tapi sume x menjadi...ade je aral nya...apekah artinya ituw???

So, semalam, dengan izin Allah yang Esa, dan semestinya dengan izin encik suami, kitorang dapatlah jumpe semalam...itupon, cume plan kata, "jom jumpe petang ni" masa pagi jumaat 21.12.2012. So, aku cecepat bagitau encik suami...

Lepas kawin, aku bukan jenis yang kuar bersama rakan, hanya kuar bersama suami n family jek... dan aku tau, bukan senang encik suami nak izinkan... tapi dia paham betapa rapatnya aku dengan kawan aku ni yang bernama Azrein.

Masa di TNGSB, kami dok dalam department yang sama, bos yang same, n keje pon same... sangat stress okeh! mungkin kerana semangat aku yang nak berhijrah dn sanggup menghadapi segala risiko, aku benti n cari job lain yang better. Rezeki tu, daripada Allah, so kene yakin dan usaha dong!

Macamana bole jumpe? sebab, semalam kebetulan kawan aku tuh g keje naik tren... dan aku pon naik tren jugak. Next week, kawan aku akan g keje cam biasa naik moto n aku plak akan pindah opis di Shah Alam...so, kami manfaatkan masa semalam untuk berjumpe... sungguh teratur perancangan Allah kan...

Banyak betul perkara yang kami sembangkan... Padahal, setiap hari beremail2..ade je alkisahnye... lepas solat maghrib, kitorang lepak kat dalam hub tng. actually kitorang just nk amek gambar jek.. tup2, member kitorang ade tengah wat keje dalam tuh.. ape lagi, kitorang pon masuklah.... tapi hub da tutup sejak kul 5pm. Kat situ cume ade sorang je staff lame...yang lain sume staff baru, aku pon x kenal tapi belasah je sembang...hahaha....


Lepak sambil mengeteh dulu.....


Feeling2 di Hub TnG


Entah bile bule jumpe lagi?


Gambar kenangan di Hub, tq la pada tukang amek gambar, nama beliau xtau la...hahaha


Kek yang kawan aku bagi, sanggup aku makan kat umah jek...haha..

Walau ape pon, orang sebut or perkatakan tentang kawan aku ni, aku x peduli.. Aku suke kawan dengan dia sebab hati dia baik, dia suke solat pada awal waktu, dia sorang anak yang taat n bertanggungjawab pada ibu bapa dia, dialah yang selalu temankan aku sampai malam, masa aku kene tunggu encik suami amek aku balik keje dan tegur aku masa aku nyaris2 tersalah kete n salah suami gara2 nak balik umah tengok cite Kau Milikku. Dia juga yang tolong lap n carikan tisu masa aku 1st trimester pregnant anak no 2, time tu aku muntah kat atas meja okeh! Dia juga yang selalu bawak, cari kan aku segala macam jenis kek sebab aku sangat suke kek....


Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat