Minggu Sakit Yang Perit

Syukur Alhamdulillah, skang aku da kembali sihat seperti sedia kala. Minggu lepas pada hari Isnin yang ade kisah tren rosak itu, aku da mula rasa sakit perut. Siap bagitau pada opismate aku lagik. Memang teruk sangat masa tu. Then, tibelah waktu petang masa balik tu, hujan lebat, baju aku basah, mujur bas da ade, aku memang tak larat tapi tido je dalam tu, bangun2 je, da sampai stesen lrt. Kat sane, aku da rasa nk pitam, nk bli tiket pon, da terhuyung hayang. dalam tren, aku da pucat da. seb bek la dapat duduk. same jugak masa dalam komuter..sampai2 je, aku memang da tak larat. aku jalan slow2 g kete, n tdo dalam kete. aku tak pedulik pon sekeliling car park tu yang cam utan rimbe.. lama gak aku dok sensorang bertemankan cahaya bulan (tipu) time tu masih hujan.... sampailah encik suami datang..

Rupanya da agak lama aku tak sakit. Tahun ni pon aku tak penah MC, skali dapat 3 hari ko! (Selasa - Khamis) Jumaat cube g keje, tp pening pale so tido je...hehe... memang rehat betul2 ar...anak2 yang aktif da pos g umah atok n nenek sebab aku tak larat sangat...

Untuk renungan bersamer...


Sayang Allah, terime kasih sebab uji hamba MU ini dengan ujian sakit...

Comments

su said…
patut la lama tak dengar cerita... rehat banyak2.. take care my fwen
<3
Riyani said…
Tq.. Alhamdulillah da totally sembuh... Skang ni, tekak asik mintak mcm2 pulak gara2 seminggu xde selera makan :p

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat