Sepupu Kawen

Pada 12hb April 2014 yang lepas, itu adalah hari yang ditunggu-tunggu sejak tahun lepas sebab ia merupakan Majlis Sambut Menantu makcik aku. Bukan ape, leh dikatakan tiap minggu kalo aku balik jumpe mak aku, mesti dia akan ingatkan tarikh tu.. taulah mak aku pon bz wat persiapan seolah-olah beliau adelah mak pengantin... hehe...

Majlis ni dibuat di kampung keluarga belah mak aku di Kapar. Memang meriah sangat. Suasana pon tenang dan berangin je maklumlah, keliling tu ialah kebun. So majlis ni bertema "Perkahwinan dlm kebun" haha...

Kami sume excited sangat sebab rasa cam.da lama xde majlis wedding nih... cousin aku yang kawen ni pon sebaya aku. Pastu wife dia plak, da la dok dekat dengan umah aku jer, pastu same kolej kat Kisdar, kire junior aku lah pastu sama2 penah keje kat Glenmarie yang sesak manjang tuu... stress betol kalo ingatkan jalan kt sane tu... hihi... memang rancak je kalo kami sembang ...

Cuaca masa majlis, kejap ok kejap hujan. Tapi xdelah sampai benci hujan sebab loni kat Selangor kan kne catu air..so kalo hujan tu memang nikmat sangat rasa.. mujur tema kaler untuk hari itu ialah dark blue so xdelah nampak kotor... kalo kaler pastel, nangis la jawabnya...

Dalam majlis ni seronok sangat sebab dapat jumpe sedara mara. Yang dok kt Kelantan pon balik... meriah sangat... ialah kan time camni lah nak eratkan sillaturrahim.. bab masak2 ni, catering buat so kami tukang makan jelah... lagi2 kalo tengah hujan... rasa nk mengunyah jer...hehe...

Jomlah tengok gambar :)


Ini majlis belah pengantin perempuan kat Sijangkang.. tema purple.. sweet sangat


Ini majlis belah pengantin lelaki..cousin aku tu.. tema dark blue.. sesuai sangat time hujan2 nih... hihi


Ini pic kenangan dengan cousin2 lain...sume sedara belah mak aku..

Kepada pengantin, Naim & Hyzum semoga jodoh berkekalan hingga ke jannah.. ameen



Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat