Work At Home Mother

Seriously, dah dekat 2 bulan aku resigned as Sales Coordinator. Lama tau aku pikir2. Tapi akhirnya aku tekadkan jugak walaupun aku tau lepas ni, keadaan pasti lain. Aku nekad jugak nak benti alasan utama ialah sebab ANAK. Sebab company aku akan start balik keje kul 6pm. Mende tu sangat merunsingkan otak aku ni sebab bila balik kul 5.30pm pon, aku akan sampai ke sekolah Ammar dekat 6.30pm sebab kne g taska amek adik2 dia n umah transit untuk amek beg n baju2 Ammar. Ni kalo balik kul 6pm tah kul bape aku nak sampai kat sekolah? kalo anak2 kat taska tu just standby je duit overtime.. tapi anak kt sekolah pe cer?? nak harapkan husband, dia selalu balik lambat.. memang dah macam tu...takkan nk harapkan parents? dorang pon ade hal sendiri jugak... takkan nak susahkan dorang plak kan.. so aku nekad jelah..aku pasti ada hikmah di sebalik pengorbanan ini.. aku x nak anak aku balik lambat...tunggu aku datang lewat2 camtu.. zaman skang ni orang jahat.. cepat je amek peluang.. lagi2 pada orang yang cuai ni.. rezeki boleh cari.. tp anak xde ganti...

Doakan aku boleh berjaya dlm biznes.Walaupun bekerja dari rumah besar cabarannya, tp yakin pada Allah S.W.T 






Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat