Kenduri Dzul

Seriously aku ni jarang pegi kenduri kawen kawan aku. Sebabnya, Mr Red sejenis polis yang suka tanya aku ni kawan dengan pengantin lelaki or perempuan. Kalau lelaki, jangan haraplah aku dapat pegi.

Itu dulu๐Ÿ˜…

Tapi arini yang kawen tu memang kawan lelaki aku. Dia sebenarnya junior sekolah menengah aku SSAS. Aku kenal dia pon sebab masa aku cuti semester UiTM, aku pernah ikut trip naik gunung dengan Cikgu Hatta. Cikgu sekolah menengah aku tu. Time tu Dzul tu masih sekolah lah. Cuti sem kan panjang. Mama aku memang tak bagi g keje. So, aku naik lah gunung. Memang best gilak. Tapi kalau skang nak naik lagi, memang pancit arr๐Ÿ˜‚.

So. Setelah bertahun tak jumpa Dzul. Dari zaman aku remaja. La ni dah ada anak 4 orang dah. Banyakkkk tahun.

Psstt: Masa tengah makan kenduri tu baru aku bagitau Mr Red yang aku kawan dengan pengantin lelaki. Haha. Selamat aku๐Ÿ˜

Adik Haziq mengantuk tu๐Ÿ˜…

Makan ape tu dik?๐Ÿ˜





Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat