Pesta Buku Negeri Selangor

3 Mac 2019

Kebetulan nak pegi ronda-ronda Kompleks PKNS Shah Alam. Lama tak pegi. Maklumlah, kan 3 bulan bertapa kat rumah sebab patah kaki😅.


Meriah sangat Shah Alam. Dari kat Section 7 sampai ke Kompleks PKNS meriah. Maybe sebab dah banyak booth jual pakaian raya kot. Tapi kalau nak design latest 2019, tak banyak butik update lagi. Hehe. Nak jugek yang terkini.

Haa. Kebetulan sebelah tu kat SACc ada Pesta Buku. So aku bawaklah anak4. Happy sangat diorang dapat buku baru. Mr Red pon happy jugak sebab dapat tanda tangan dan bergambar dengan Gayo (ini zaman majalah Ujang dedulu).

Aku pulak, cari buku resepi lah. Sebab aku bukan kaki novel pon😅. Masa jalan dalam tu, siap terjumpa kawan sekolah rendah aku dulu, Farah. Hehe. Emak dia nampak aku dan tegur aku dulu. Hebat dia sekarang. Dah berjaya. Alhamdulillah.

So, sebelum balik, Rayyan nak sangat main lego kat booth MBSA ni. Maklumlah kene tunggu line clear. Baru boleh main puas2. Aku siap daftarkan untuk Ammar dengan Yussuf jadi ahli perpustakaan MBSA. Kebetulan register masih free. Kalo tak tu, sorang kene bayar RM10. So register jelah😊.

Melayan anak2 bermain 





Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat