Hasil menyinggah JJJ

Barang first yang aku terbekenan ialah satu pouch oren ni. Sebab aku membayangkan, brush2 , barang skincare, mekap yang boleh muat dalam tu sebab besar wei. Boleh sumbat memacam. Tapi pouch tu takde price tag pulak.

Tanya staff dorang, boleh cek harga kat casher. Pastu sukati la nak beli ke tak. Pastu satu tote bag, black n white brand Mary Quant. Best sangat beg ni, kalis air pastu just nice kalau kite letak barang dalam tu. Ni jelah barang personal yang aku beli. Lenlain tu menan anak4 aku je banyak.


So far, kalo aku dok lelame bahagian bag ni, mau berbakul bakul aku beli. HeheπŸ˜πŸ˜‚

Ini pic bag yang asalnya aku google


Inilah bag yang aku beli. RM10 jer. Yang kaler oren tu RM5. Puas hati. Alhamdulillah 😁

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat