Jalan Jalan Jepun

Dah lama sangat aku tingin nak pegi. Tapi baru semalam berkesempatan. Rupanya, tak la jauh mana. Dekat jer kalau nak pegi tiap minggu pon😆.







Sebelum ni, banyak yang aku baca pasal tempat ni, kata best. So, pendapat aku, memang best bagi korang yang layanzz barang2 preloved atau bundle. Tempat ni ada 2 level. So, memang macam2 ada. Dari barangan alat tulis, keperluan baby, kasut, bag, baju, pinggan mangkuk dan paling anak4 aku suka ialah toys !!!. Tapi okeylah sebab murah jer. So xpelah kalau dorang nak amek sebakul pon😅.

Bende first haku tersuka ialah pouch kulit ni. Kaler oren. Masa amek tu memang takde tag harga tapi staff dorang kata, nanti boleh trus cek price kat casher. Pastu sukatilah nak beli ke tak. No paksaan😁. So aku pon okey jelah. Bila dah sampai bawah. Cek harga, RM5 jer. So memang lah aku nak. Senang nak buh brush dan makeup tools yang hado bila nak travel ke balik kampung ke. Lagi satu yang aku berkenan ialah tote bag Mary Quant. Love sangat wei. RM10 jer. Haha. Kalau lelame aku dok bahagian bag tu. Tak cukup bakul kot😝😂.

Barang lain banyak menan anak4 aku lah. Baju2 aku tak tengok sangat. So far, memang aku suka #akusuka dengan Jalan Jalan Japan ni. Boleh la exercise sambil cuci mata. Orang pon tak ramai. Senang nak belek barang😬


Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat