17 Ogos 2012

Ade ade dengan tarikh arini? Arini ialah hari yang agak ditunggu oleh aku. Sebab, mama n baba aku akn datang jumpe aku untuk ucapkan selamat jalan kepada anak gadisnya kerana anaknya bakal beraye bersame mertua buat pertama kalinya...huhu....

Motip, macam la ko baru kawen.. Padahal anak da berderet beratur di belakang. Memang ini kali pertama aku beraye bersame belah suami. Selama ni, dari aku kecik sehingga remaja, sehingga jadi seorang gadis, aku mesti beraye bersame keluarga aku.. kire malam raya n pagi raya, mesti mama n baba dapat menatap wajah ku..ewahh....

Aku tau, walaupun aku da kawen, da ade anak2, tapi kadang tu, bapak aku layan aku memang seperti anak gadis. Dia akan tolong cucikan kereta. Dia akan belikan apepun kegemaran aku terutama makanan n minuman. Dia yang akan luangkan masa untuk bersembang dengan aku.

Ha...takmo sedih2, aku sangat sayangkan mama n baba aku. Dan sentiasa berdoa semoga mereka sentiasa tenang, sihat walafiat, happy dalam menjalani kehidupan ini.

Tunggu kepulangan anakanda di hari raya ke 3 yer....

xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat