Iftar ke dinner?

Khamis lepas bersamaan 21 Ramadhan, ade member encik suami ajak buka pose. Then, tetibe plan terpaksa tunda kul 8.30pm memandangkan restoren yang nk g tu, penuh! So, kami pon decide nk singgah giant jln kebun untuk beli bekas air yang mama aku berkenan sgt tuh. So, sementara tunggu waktu berbuka, kami cume bli 1 air blackcurrent n 1 wafer coklat. Kurma da standby dalam handbag aku. So, itulah yang kami makan untuk berbuka. Lepas tu, cepat2 solat maghrib n trus bli barang yang perlu.

Then, kami pon berdesup ke Jusco Bukit Raja. Tempat yang biasa aku pegi masa zaman skolah :) terus cari Nandos. Kebetulan masa kami sampai, jemaah sume da cukup. Dorg tengah order makanan. Aku cume order set yg ade 3 sidelines dgn iced coklat. Itupon, sangat mengenyangkan. Nmpak member mkn kek pon aku da x lalu walaupun hakikatnya aku ialah antu kek. hehe....


Hm.... tengok gmba ni je, terus rasa nak makan lagi. padahal, makan x abiz..huhu..

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat