Hari Yang Mendebarkan

Arini aku cuti sebab ade interview penting. Aku x mengharap sangat, sekadar penuhi undangan inteview. Turn aku kul 2.30pm, kene datang 45 min lebih awal.. tapi yang penting, aku nk solat jemaah dulu.. tup2, aku sampai sana dalam kul 2, ingat da lewat..rupanya aku still orang pertama! haha..

Aku hadapi interview tu dengan tenang, dpat atau x, sume serahkan pada Allah. Ape yang aku nak, belum tentu ape yang aku perlukan...hanya Allah saja yang tau ape yang terrrrbaik untuk aku....

Memandangkan aku orang yang first, so, cepatlah abiz.. seb bek la xde soklan pelik2, yang memerlukan aku perah otak utk bagi jawapan... hehe... selepas aku ade lebih sepuloh orang menunggu....

Yang best tu, perjalanan balik lagi cepat dari pergi.. nape begitu ek? hm... x kisahla janji cepat sampai umah...

Hm... hujan lebat kat luar tu. aku nak g amek anak2 aku di taska... rindu sangat dengan mereka :)

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat