New Day For 2013

Argh...lamanya x update belog ni, setelah pikiran aku kusut masai.... tapi, benarlah janji Allah yang kite x kan diuji diluar kemampuan kite kan?.... actually, aku sume dengan keje aku skang, tapi mulai tahun ni, ade something yang aku nak achieve, so, aku kene berhijrah... aku da x sanggup dijadikan bahan or tempat untuk ditabur kata-kata manis sehingga satu masa akan makan diri aku sendiri....

Dengan berkat doa, usaha dan pastinya dengan izin Allah yang Esa, aku dapat gak job yang dekat dengan umah... tapi pada masa sama, interview kat companya yang nakkkkk sangat aku keje satu masa dulu...dulu masa tahun 2011,aku ade dapat offer interview, tapi aku tolak sebab jauh... tapi, kemudian aku rasa sangat menyesal yang amat.... kemudian, aku dapat panggilan interview lagi masa tahun 2012, tapi aku x dpt job tu sebab x sesuai dengan qualification aku.... tapi kali ni, aku sangat kusut xtau aku patut pegi ke x inteview tu...kali ketiga okeh!! kalo ikutkan encik suami, bapak, dan abang2 aku, dorang memang kata tak payah pegi sebab aku pon da dapat keje dekat dengan umah dimana, bukan sume orang dapat peluang macam tu... tapi aku tetap nak pegi, at least aku penuhi peluang inteview tu... memang jauh la dalam 40km...

Aku berdoa semoga Allah berikan yang terbaik, yang paling aku perlukan, aku harap sangat keje baru ni, aku still boleh balik awal, dapat boss yang best baik n warak, dapat rakan sekerja yang baik hati juga.. dan semoga segalanya dipermudahkan.....ameen.....

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat