Kek Cawan Coklat

Sebenarnya, aku mmg sgt8 sukakan kek sejak aku kecik lg... igt lg zaman sekolah rendah agama aku dgn bff aku yg bernama Suraya, kitorg plan, kalo da besar nnt nk bukak kedai kek.. tp bile da besar ni, lain plak jadinya...tp xpe, masih ada peluang kalau nk capai impian tu kn? yg penting, skang ni kene cari ilmu untuk blajar buat kek cantek, cmne nk hias kek dan of course le, kene buat kek yg sedap dan gebu...

So, baru2 ni, aku ada tgk blogger hebat iaitu Fatin Liyana, yang share resepi buat cupcake coklat...mmg excited gler nk buat sbb sume bahan2, ada je kt dapor aku ni.... lps ni, aku ada idea baru untuk bagi kt jiran aku kalo dia bg juadah minum petang...maklumla, dok berjiran ni, biasalah kalau tukar2 juadah... dulu, masa tinggal dgn parents, setiap kali jiran bagi menu pape, aku tukang makan je...mama aku yg cari idea nk balas ape...kali ni, nile aku dok asing, kenelah pandai2, nk balas kn...x kan asik nk beli je....so, inilah rupe kek kukus yg aku buat, puaslah mkn sendiri n siap bwk balik umah mama lg...


Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat