xtvt 7 Julai 2012

Pada hari tersebut, jiran depan umah buat makan2 sempena rumah baru plus sempena nak sambut ramadhan.. tapi ramai jugak jenjiran yang tak datang, ade yang balik kampung, ade yang ade hal, so, takde la nk sembang sesangat... 

Lepas makan, trus gigih nak ke pkns banting plak. Kawan aku, merangkap, kawan sekolah rendah, sekolah menengah, satu universiti plus kawan serumah masa dok kat Puncak Perdana, buat majlis akikah anak beliau yang kedua. Aku asalnya, kene outstation ke Perak pada 6-8 Julai. Tapi tak jadi (yahoooo...) so, boleh la g umah kawan aku ni..


gmba dicedok dari facebook elin


Best sangat layanan dorang kat kami. Disebabkan da kenal lama, so, aku agak mesra dengan mak kawan aku ni. Dan kebetulan yang best, kitorang sama2 dapat anak 2 hero. Semestinya sangat meriah!

Oke, da!

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat