Jalan-jalan ke SDPA

Adik aku baru je tamatkan latihan praktikal di bahagian R&D, Sime Darby. Lokasi dia, memang agak ke dalam dan bisa bikin minyak kete aku kehabisan. Ape taknya, sepanjang dia praktikal, aku ni memang da dilantik untuk jemput dia balik umah kami di Banting. Itupon cume hari jumaat je. Nanti ahad aku hantar dia, tp malam2 sikit ar.... Memandangkan tempat dia jauh ke dalam. Aku rasa memang da jauh sangat da.

So, bebaru ni, 16 September 2012, ade wedding kt situ. Aku ingatkan tempat adik aku tu, da cukup ke dalam da...rupanya, kalo terus lagi..dan lagi....ade macam-macam lagi wei.... ade hospital, ade pejabat pos, padang golf, ade kilang lame, dan ade perumahan staff situ.... sangat jauh wei, sampai termuntah anak aku... huhu.... kalo aku yg dok situ, memang tak sanggup nak kuar selalu...duduk umah lagi baik... tapi suasana situ sangat mendamaikan....aku suke tengok umah tamu situ sebab sangat English design dia, rasa cam kt Fraser Hill pulak....hehe...


ini ialah Academy

Ikutkan hati, aku nak sangat ambik gambar macam2...tapi memandangkan anak aku da muntah2..tak adil n tak berbaloi pulak kalo aku nak ambik gambar sane sini  kan? takpela, maybe lenkali leh pegi sane lg kan...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat