Jalan2 ber 3

Actually, selasa lepas, aku baru je bawak mak mertua n family adik ipar shopping kat GM. Itupon setelah menunggu berhari2, gara-gara GM tutup sempena cuti Chinese New Year... selama ni, kalo nak g, pegi je, tup2, aritu bile pegi, tutup pulak.. ape perasaan ko kalo ko kat tempat aku?.... (emo pulak)

Dipendekkan cite, masa g GM aritu, adik ipar aku banyak beli sesuatu yang sama seperti aku. Ibarat pepatah, apa ko ade, aku pon nak ade. Padahal, barang yang aku miliki tu murah je pon...dan x mungkin mereka suke..sebab tudung mereka cap f itupon aku x mampo nak beli stakat hari ni... sebab mahal beratus....

So, pada hari tersebut, aku telah membeli sebuah beg yang aku pening nak pilih kaler ape sebab kalo aku pilih yang aku suke, nanti mereka pon nak jugaks... last2, disebabkan napsu ingin membeli jugak, aku pilih la secara lap talilat tamplom...so, aku beli la...

balik umah je, aku cam menyesal giler... itu ialah perasaan beli barang yg ko x suke yang ko x bekenan...eee..rasa geram je... tapi aku belek kejap pastu trus simpan dalam plastik elok2... beg tu cantek je, tapi aku suke kaler lain... trus aku bagi pesanan ringkas pada adik aku.. mana tau dia nak beli beg tu kat aku...

Malam berikutnya, adik aku datang, aku bagi tudung yang dia pesan.. seb bek dia suke ape yang aku pilih... pastu trus tunjuk beg tu.. dia belek n renung pastu ckp "okelah, kite nak".....fuh lega... kemudian bermula episod tido malam x tenang gara2 dok tingat kaler beg yang aku suke... asik menggangu tidur malam ku....

Ini x bule jadi! pemanduan aku seharian ke tempat keje juga terganggu kerana pikiran ku melayang teringat kat beg...

So, pagi ni, dengan semangat membara, aku bawak anak2 aku pegi sane, beli beg itu.. seb bek ade lagi... kalo x drama air mate pule yang bakal berlaku... x sanggup nk tunggu esok. mujurlah encik suami memahami dan bagi izin aku kuar arini kerana sabtu ialah hari bekeje bagi suami....

tada....

muke happy giler setelah dapat ape yang diingini... 
Sambil makan Hot & Roll yang masih panassss.....


Oke, jom balik umah yer anak2 :)




Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat