Jalan2 Bersama Mama

Memandangkan, skang ni adik aku cuti, so awal2 lagi dia ajak aku g GM. Sebab utama nak cari tikar getah macam Ammar punya tu. Tapi, aku beli mahal dekat RM45. Harga asal RM50. Tapi kat GM, cume doploh hinggit je ko!! huwaaaaa.... xmo dah g carboot sales... dah la panas, harga mahal, bikin aku panazzzz....

Berkenaan tajuk di atas, aku bawak mama aku skali memandangkan beliau x penah g...sebab ayah aku tu, manelah nak g tempat2 camni...hoho.... banyak gak barang yang mama aku beli... yang penting mama aku happy jer....

Aku xde plan nak beli pape pon... tapi terjebak pulak dengan adik aku beli tudung dan aku da lame sangat nak beli brooch kecik2 yang comel tu... patut kene amek doploh, nnt dapat harga murah gler... tapi, cam banyak sangat nk watpe? tapi bile amek sikit cam rugi pulak... haish! dah la jangan pk lagi.... belek je ape yang ko dah beli tuh yani!....

Minggu depan, adik ipar aku plak nak datang umah dari Pahang... dan plan nak g GM sebab aku asik cite kat dia je... alamat abiz la RM aku lagi....huhu....  yang penting, x jemu2 kesane.... hahaha....

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat