Opis Baru

Arini 1st day aku g keje kt opis baru. Plan nk kuar umah kul 7.30am sebab aku tak penah survey lagi lokasi opis ni... tp, rupanya pepagi sangat mencabar nk siapkan anak2 g school... kesian encik suami yang menguruskan selama ni... takpe, arini, esok dan selamanya, wife mu akan tolong siapkan anak2 yer...

Pagi ni sempatla aku wat breakfast untuk dorang n pastikan dorang makan. Sebab, aku takmo dorang kuar umah dengan perut kosong... Actually, sebelum ni, aku pepagi masak untuk bekal aku lunch jer... kali ni, kene masak untuk bfast skali ar... haha...

Yang penting, da tak payah nk kuar umah subuh bute n balik malam lagi... sebab skang ni kuar umah kul 8am pon bule.... cume biasalah sini jem memanjang...x leh nk elak...cume esok kene try jalan lain pulak kot...


balik ni, boleh la layan Setia Hujung Nyawa puas2.... episod akhir kot...huhu.... (x puas le tuw)




Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat