Arahan kene pergi ke KLCC

Masa minggu pertama aku mula keje, bos aku da bagi mende ni...



Dengan arahan, aku kene pergi ke pameran ni. Sejak hari itu, aku slalu pikir macamana la aku nak g. Yelah, aku manelah penah drive sendiri sampai ke KLCC. KL tu tau jelah manjang sesak nyer.. dengan kos parking lagi...

So, menjelangnya hari ni..iaitu hari yang dinanti, memandangkan hari ni program tu bermula.. aku jadi sangat risau sampai masuk opis lambat! dan memang pakai baju kurung je sebab malas nak beria sangat. yelah, kalo g KLCC pon atas urusan keje, bukan jalan2..

Pagi tu, aku settle kan sume keje yang tertunda semalam. Almaklumla, aku kan balik on time.. lepas da siap tu, ade meeting pulak.. so, bile bos tanya ade ape2 lagi x, aku pon tanya pasal pameran tu. Pastu bos aku kata pegi dengan dia dan anak dia skali memandangkan anak beliau bakal warisi company tu satu hari nanti... aku? punyalah lega!! sbb aku x payah drive.. syukur... tenang da kepale aku yang berserabut je sebab memikirkan pasal ni... dan ini bukti aku g sane :-)



tada!  name tempat keje kene tutup ar sebab bukan best pon kalo orang tau..

yang penting, banyak info yang aku buleh blaja kat sini... fuh.. lega bile da pegi sini.. bulela aku enjoy puas2 weekend ni :-)

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat