Makan Malam di Barakah

Selama ni, bapak aku memang suka sangat benti makan kat sini. Memula nasi ayam, lepas tu nasi lemak kukus pastu mee jawa plak... Yang aku ni,  selalu cam x puas ati, mengapakah baba suke sangat kedai tu? ape, xde kedai yang lain kah?

Sampaila satu masa, kawan encik suami ajak g makan. Dia pilih kedai tu, Barakah, Sijangkang Jaya nama diberi. Sate dia, peh.. memang sedapp. kuah dia pon pekat.. sate dia bisa bikin aku tingat2.. (pasal makan ko memang tingat je kan..)

Makan doploh batang pon rasa kekenyangan yang amattt..


saya dan sate memang x dapat dipisahkan...yum..yum



makan sOtO juga

So far, best jugak makan kat Barakah ni. Padanla selalu ke ramai orang.. orang cine pon suke makan kat sini..

Lain kali saya datang lagi ye...

xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat