Tengok Wayang Selepas 5 Tahun

Sungguh sangat kasihan diri ini  (amboi..ayat x bleh blah ). Macamana x di lebel sebagai kasihan? jika langsung x dapat tengok wayang selepas dapat anak.. Semenjak pregnant anak sulung, no 2,  sampailah dedua orang anak berumur 5 dan 3 tahun..

Actually, ade jugak aku cube cari pluang nak tengok. First bersame adik aku.. yoyo   oo je, aku suh bapak aku jagakan anak2, kemudian aku kuar berdua dengan adik aku konon nak tengok wayang.. tapi...HAMPA.... orang dok bratoq panjang gila hang taw dak! rupanya, itu ialah hari rabu dan cuti skolah.. haih, patut lew pon! so cancel tengok wayang, kami p shopping ja....

Kemudian, xde lagi percobaan yang lain.. Sekadar dipinggiran...eh bukan.. sekadar lalu 2 je di kawasan pawagam..(apesal cam kesian je ayat nih?) sehinggalah tibe suatu saat dimana aku wat pertame kali kene koje di hari sabtu dan awal2 lagi, mama aku da amek anak2 sebab dorang nak g Kelantan, cousin aku bertunang.

Not bad jugak ar kene keje di hari sabtu sebab encik suami pon keje jugak.. So, balik keje tengah hari tu, aku cuci baju..kemas umah, sume2 lah.... pastu petang tu trus kuar g makan n shopping skit.. pastu singgah tengok cite ape yang ade.. pk pk pastu decide nk tengok cite ni kul 10.15 malam


Bestnya tengok cite ni!! Sungguh cite zaman aku kanak2 riang ni.. Tapi aku suke sangat dengan jalan cerita filem nih! lenkali bule tengok lagi...yahoo...


Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat