Hari Pertama Di Opis Baru

Baru semalam aku tinggalkan dengan kenangan yang paling manis sepanjang aku bekerja selama ini.. Dengan berat hati aku tinggalkan destini.. Apapun, hidup perlu diteruskan...keje memang wajib diteruskan okeh!

Arini siap seperti biasa...dalam pikiran set mind supaya x tersalah company pulak... maklumla sehala katenyer.... dengan perjalanan yang tenang tanpa jem, tanpa highway, tanpa toll!! macam x percaya jer...dan aku sampai paling awal...

Pagi tu, aku tingat, kalo kt destini ade Barakah Jumaat... Tapi kt opis baru pon ade!! Alhamdulillah... bab keje pulak, actually same je dengan JD kt destini.. cume bezanya hanya pada product jer.... dari segi staf pulak, 90% adelah lelaki.. hm...dan kebanyakan mereka adalah peke yang da lame keje situ.. senior sangat...

Aku harap, aku dapat perform sebaik mungkin dan dapat apa yang aku nak.. walaupun dalam hati kecil ini, aku asyik teringatkan DB... Ya Allah, berikan aku kekuatan untuk hadapi situasi ini....Ameen....

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat