Balik ke rumah mertua

Selepas Majlis Kenduri bertandang, inilah..kali pertama kami balik ke kampung sebagai suami isteri...dan yang menariknya, aku ajak mama dgn baba aku skali....hehe...
Ptg Jumaat 20hb July tu, baba aku datang amek aku kat opis....(rindunya dgn dorg...huhu)
pastu, balik2 umah je, aku trus masak utk mkn mlm..lepas mkn, siap2 n solat maghrib, tepat kul 8.30 mlm...kami pon bertolak ke pahang...

Mlm tu, mmg hujan lebat sgt...dan tersangat la sejuk....smpi kat pekan Triang, aku plak yg drive, gantikan husband aku sbb aku geram, da lame tak pegang stereng....hehe....
jln situ mmg gelap...smpi kene pki lampu tinggi...dan kami nyaris2 langgar lori sbb aku ternampak mende putih kat tepi jalan....sbb asyik tgk mende tu, x prasan ade lori kat depan...nasib baik husband aku control kan stereng... (hari ahad tu, kami lalu tgk ape dia yg putih2 tu...rupenye, arca pokok getah sbb situ ade tempat susu getah di compile kan...heheh...buat gue takut aja...)

sampai2 kat umah, mak n ayah mertua aku sambut la...sian dorg x tdo lagi....time tu pon da tgh mlm da....sembang punya sembang, sebijik durian ayah aku hidangkan...ape lagi ngapp aje la...hehe.....

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat