Berubah Status


Alhamdulillah....syukur ke hadrat Ilahi...aku akhirnya bertemu jodoh. Mmg ramai yg terkejut bile dapat berita ni...apatah lagi, mase aku bertunang, ramai yg tak tau....biarla rahsie la ketekan....hehe...
Majlis pertunangan aku telah selamat berlangsung pada cuti thn baru cina iaitu pd 19 Feb 2007.. Kwn2 aku mmg ramai tak tau pon...yg tau cume beberapa opismate yg aku rapat jek...
Sedara mara yg tau, kebanyakannye, sedara sebelah mama aku je sbb selepas majlis tu, ade buat kenduri tahlil keluarga...
Perasaan jadi tunangan org ni...mmg byk dugaan...patutlah org kata, tak elok bertunang lame2...
tapi, apapon, setiap yg berlaku...ade hikmahnya....contohnya, bila bertunang ni, kite dlm proses nak mengenali hati bakal suami kite, cara nak komunikasi sgt penting waktu bertunang ni.... dan yg paling best ialah...semasa buat persiapan perkahwinan....





Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat