Darwish masuk HARIAN METRO!

Dlm awal tahun aritu, kak Su dr company Minyak Kelapa Dara Tropika, request pd aku suh share testimonial Darwish. So, bermula la aku mengarang.. aku bkn nk cr glamer ke haper ke, tp aku nk share pengalaman anak aku ms kene ekzema n pengalaman aku gune minyak tropika ni...

Aku mmg dah tau, tulisan aku tu akan disiarkan pada hari ini, RABU, bersamaan 22 Februari 2012. So, pagi2, aku da pesan kt husband aku supaya beli paper arini...aku mmg nk la tau, kuar ke x article aku ni..yelah, agak lama juga nk tggu.... so, bile belek satu-satu, so, mmg ada!...


Dr pagi mmg hp aku berdering je dgn call dan sms, dr ibu2 yg mintak pendapat n share masalah anak dorg yg ada ekzema..aku mmg rs happy la sbb dpt share n bgtau ape solution or suggestkn produk ape yg sesuai....itu, dr sudut positif. yg dr sudut negatif pulak, ade org call bersungguh2 nk tau aku kt mana, keje kt mana, sibuk nk jumpe, ade pulak mengaku sebagai peminatla, kawan lama la...heh mcm2....x kurang pulak yg promote brg2 dorg... biasalah kt dunia ni, ade manusia baik dan ada manusia jahat... semoga Allah lindungi aku dan seluruh keluarga aku dr segala musibah dan perkara yg buruk...amin...



Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat