Mari bercucuk tanam

Adakah korang peminat farm ville di facebook? sblm ni, aku mmg follow gler game ni, every day, but after lps pantang anak kedua, aku da xdan lg nk belek segala mcm games... kdg2 je main angry birds kt encik tab aku atau men zombue kt nintendo ds ammar....

Syukur sgt, aku dpt umah yg ade tanah di depan dan di belakang umah....so, dengan adanya baba yg memahami anak gadis dia ni, baba da bg aku byk pokok utk ditanam.... semestinya aku hanya nk kn pokok yg boleh dimakan sahaja....baba aku nk bg pokok orked tp aku xmo sbb ia x boleh dimakan...kalo pokok orked vanilla xpe jugak kan..hahaha.....

so, dgn happynya smlm baba da bwk aku g beli cangkul yg kecik....sesuai le utk gadis cm aku ni nk berkebon.... excited sgt hokeh! tp memandangkan ade kanak2 riang yg x bg ummi dia fokus bercucuk tanam..so, kenelah tggu mereka tdo brlah ummi boleh tanam pokok dgn aman....








Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat