Tudung AidiJuma



Minggu lepas, aku berkesempatan berkunjung ke Karnival Karangkraf 2012. Aku pergi 2 hari, jumaat dan sabtu. Hari jumaat tu, aku saja pergi sbb aku xpenah pergi karangkraf so, nk la pergi tgk pape yang best... tkde ape sgt yg aku beli  sebab majalah pa&ma yg terbaru, aku dah beli awal... tapi aku rs happy sgt sbb dpt beli inner neck rekaan Anizon-Hijab Stylist yg sgt selesa dan tudung aidijuma yang sgt best....mmg puas hati....memandangkan adik  sy jeles sbb sy pergi x ajak dia, then hari sabtu, selepas lunch di rumah bos yg best, kami singgah ke karangkraf, tp kali ni nk parking, sgtla jauh dan buat kami sgt penat sbb bergilir mendukung baby Yussuf. So, kali ni, adik aku pn beli tudung aidijuma (nk jugak tuh) dan kami beli product fcc yg sgt best sbb murah... mmg rs berbaloi sgt... harap next time dpt pergi lg...














Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat