Personal Hair Style

Actually, ms zaman aku kecik2 dulu,mama aku biasa potong rambut aku,tp kalau beliau x sibukla...kalo sbuk, pegi ke kedai cine sj (zaman dulu mn la ada kedai gunting melayu, zaman skang je byk, sila pilih yg Islam ek). Dgn itu, aku adalah tau sikit2 cara nk gunting rambut... selain rambut sendiri jd eksperimen, rambut adik aku jg jd mangsa... tp jgn terkejut, zaman aku kt UiTM dulu pn ada permintaan utk gunting rambut.. aku sanggup pegi ke asrama kwn2 aku tuh.... so, selepas kawen, husband aku pon penah jd bhn eksperimen...tp sekali jelah..haha... dan semalam, anak2 aku pulak.... husband aku blk keje je trus komplen... mcm tau2 je...nmpknya kne repair kt barber shop la gamaknya....hahaha....



Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat