Oh ikan DORI

Dolu2, mas aku keje kt Bangsa South, mmg rajin le bwk bekal...kadang2 aku masak sendiri, tp selalunya, mama aku yg masak..haha...so, bekalan itu, akan dimakan bersama teman tp mesra.. so, adelah suatu hari ni, aku cuti, so, teman aku tuh, mkn bersama kakak2 lain yg mkn kt pantry tu...ade sorg akak ni, dia masak lauk ikan dori...katanya ikan yg dlm cite FINDING NEMO tu, tp xtaula sejauh mn kebenarannya.... then, oleh kerana ikan tu sedap teman aku tu, beli la kt carrefour n dia masak lauk tu ms aku dtg... mmg sedap weh... sbb xde tulang, isi pon lembut je... so, (bape byk kali so, so da..hehe) aku selalu cari ikan tu bila shopping barang dapo bersama encik suami dan dgn adik tersayang, tp x jumpe... sehinggalah aku jumpe ikan itu di tesco extra... yeh! akhirnya aku jumpe gak n aku masak sweet sour... yummy....

hm...ape lg resepi yg sesuai utk ikan ni ek?..hehe

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat