B2B - BACK TO BASICS

Hari ni, barang yang aku order. Dah selamat sampai.... Rasanya agak lama jugak aku x shopping online... tapi memandangkan produk ni biznes melalui facebook. So, kenelah beli online kan..harusss....

Actually, aku kenal owner B2B ni secara kebetulan je.. Time tu aku tengah collect data area digital mall. So, sembang dengan akak Liz Din. Beliau sangat baik, lemah lembut..aku dapat rasakan walaupun baru first time jumpe.  Cite punya cite, akak ni bagitau yang dia keje sendiri dari rumah buat sabun home made.. dia bagi business card dia. so, aku tengok fb dia B2B, ha...banyak sangat produk yang beliau buat...sumenya sangat menarik... bukan hanya sabun mandi je, tapi ada shampoo, lipstik... sume produk beliau hanya menggunakan bahan asli dan bebas daripada bahan kimia.... menarik sangat kan...?

Selain tu, ada sabun berupa cupcakes, mmg sweet sangat...Untuk kelainan, jika nak bagi hadiah bagi baby yang baru lahir, B2B jugak ada khidmat gubahan untuk set hadiah baby...

Untuk permulaan, aku beli shampoo bar crowling glory bersama max volume yang bertindak sebagai conditioner... Kenapa aku nak try mende ni? Sebabnya, ia buatan asli tanpa bahan kimia. Ia dibuat sendiri dirumah, so lebih teliti pembuatannya. Ia dibuat oleh wanita muslimah yang sangat rendah diri bernama Puan Liz Din. Dan ia semestinya buatan orang Islam..



Barang diterima daripada pakcik posmen


Apakah ia? Jeng..jeng...jeng....


Oh! Shampoo bar n max volume...x sabar nak coba....







Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat