Elianto Concealer with eyeliner

Tetiba diri ini teringin plak nak coba produk dari Elianto. Sebelum ni, kalau lalu depan kedai dia, aku buat dekkkk aje...seperti tiada perasaan.. So, sabtu lepas, aku pon pegilah ke jj yang agak dekat dengan umah aku. Aku lalu di kedai yang selama ni, aku ingatkan Elianto. Tp bukan?? Ia adalah Sasa. Pastu rasa gelabah dah, belek senarai kedai kat situ...tapi hampa Elianto xde...namun, aku rasa x puas hati. So, kami kuar terus ke rumah makSu Kinah sebab ada majlis hari jadi anak dia. Sambil tu, aku search outlets Elianto dan sah memang ada kat jj yang aku pegi tuh... Pastu aku tanya adik aku, tapi dia xtau seolah-olah bukan asal dari negeri ini...then, aku tanya cousin aku, dia bagitau, Elianto tu ada kat dalam jusco di bahagian Cosmetics Department. So, lepas je balik dari umah makSu, aku g ke jj sekali lagi n terus menuju ke Elianto... puas hati aku.hahaha....(gelak jahat)...


Best mende ni, sebab jenis cream, sng nk apply, pastu sng nk angkut ke mana saja...wassini...


Yang ni aku belom coba lagi, kene cari ruang waktu untuk main mekap2







Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat