B.B White

Kelmarin, aku akhirnya g makan je kat umah jiran aku tuh. Kebetulan dorang sambut birthday anak dorang yang bernama Damia. Comel n chubby sangat. Best ko ade kek coklat n red velvet...haha... Agak lama jugak kami lepak di rumah mereka..sambil borak-borak sakan dengan jiran yang lain... Kat taman aku ni, kebanyakan sume mude-mude je cam baya aku.. tapi ada jugak yang agak berumur. Aku pon serba salah, panggil makcik ke kakak..hahaha...

Lepas majlis tu, encik suami ajak g jalan... So, aku request nak g watson. Baru-baru ni, ada nampak iklan BB WHITE from Maybelline. Pening aku, nak beli yang jenis lama (BB CREAM) atau yang baru (BB WHITE). Hasil daripada tilikan, aku pilih yang terbaru lah sebab ada SPF50+++. So, semalam menggedik nak try. Memang best sngat sebab sangat halus teksturnya. Ianya ada 8 dalam 1  perlindungan yang tinggi dan ia anti uv.


Sila baca kebaikan bb white 8 dalam 1 ni yer....


Nilah hasilnya...bkn nak g mana pon...so, pakai sikit je


Hm....okelah nak g jemur kain baju kat luar :-)






Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat