Darwish New Hair Cut

Aritu masa balik kedah, ade ke patut orang tanya anak aku lelaki ke perempuan?? Eee...rasanya dressing abiz seperti jejaka dah....mmg rasa geram..sebab anak aku tu dah toddler, bukan baby yang baring camtu je....tp aku masih mampu jawap dengan senyuman kelat....

Disebabkan hal itu, balik umah je, aku nekad potong rambut Darwish dulu. Tapi, bile encik suami balik keje n tengok rambut anak lain macam, so, dia jujur kata x comel..huhu.... maklumlah, anak pon x bagi kejesama yang baik masa potong rambut tu....

So, arini, atok Darwish ajak g kedai pagi2 nk beli paper.... then, aku cakaplah, "baba boleh tak tolong potong rambut Darwish?". So, bile balik dari kedai, tengok, comellll sangat... atok kata, Darwish baik je masa potong rambut. Dia tengok keliling je sebab ada banyak cermin.... So, weekend ni, turn Ammar pulak...dia x potong rambut sekali sebab belum bangun lagi masa atok nak kuar...


Ni masa Darwish sebelum potong rambut...rambut da nak cucuk mate dah.....


Ececeh....nk basahkn rambut lah....


Mmg sesuai n comellll sangat rambut darwish :-)








Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat