Perasaan yang x best

Hari ni aku rasa memang x best sangat. Nak buat keje rumah pon rasa x senang... dah la husband aku keje arini...hm... citenya camni... aku baru je pindah kat kawasan ni lebih kurang 2 bulan camtu. Memang sini perumahan baru dan bukan sume rumah dah ada orang duduk. So, boleh dikatakan every weekend, ade je jiran yang buat majlis kesyukuran, maklumlah dok rumah baru kan?. 

So, arini giliran jiran sebelah rumah aku. Baru semalam isteri dia tanya sape nama aku. Means what??? baru semalam dia tegur aku.. So, aku x tau adekah aku patut pergi makan je or tolong pape kat dapur dia? tapi bile memikirkan anak2 aku yang lasak ni, memang terbantut niat suci murni aku tuh... aku kalo kt umah, kene tunggu anak aku yang no 2 berusia 18 bulan itu tido, baru aku boleh buat keje rumah seperti memasak, basuh baju,mop lantai, iron baju dan sebagainya... sebab kalo dia x tido, aku kene belek dia je...huhu...

Lagipun, dulu aku tinggal dgn parents aku. So, kalo ada kenduri jiran2, memang dorang suh datang makan je sebab ada catering. Jarang dah masak sendiri ni..tapi maybe jiran aku ni nak kenal jiran tu yang buat masak sendiri tuh...

Hm...aku harap dorang paham la, nape aku x dapat tolong... serius aku segan, dan ini pengalaman pertama. Dolu2 masa aku sewa umah kt setapak, puncak alam n bangi, jiran sume wat hal masing2, kenduri tu memang xdelah... tapi kali ni lain, yelah sambut rumah baru katanye......







Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat