Losyen Untuk Slim Melim

Memandangkan losyen mustajab aku dah nak abiz. So, petang tadi, aku pegilah cari. Actually, dari aritu aku nak bli, tapi orang kt kedai tu promote produk lain, ia buat aku xde mood.... Tapi, tapi....losyen tu kene beli jugak sebab aku nk kurus betol-betol punya nih... So, arini, aku pegi kedai lain... losyen yg nak abiz tu, yg kaler ijau...aku plan nk beli kaler merah kuning.. ada je kat kedai tuh... tapi pekeje dia promote produk yg sama yg aku xde mood tu... disebabkan kandungan isipadunya byk skit dari mustajab, aku pon beli jelah... (kenapalah mudah sgt terpedaya ni?) mende tu mahal skit, tp aku dpt kurang 8 hinggit...  Pic produk tu aku terpaksa padam bahagian tertentu demi menjaga mata....hehe...


Ni kotak dia, seb bek ada english, bolehla baca, tang kiri kotak tu tulis arabic... Orang kedai tu kata, nk pakai kene ad syarat.. Haish.. Syarat2 pulak, aku tanya ape dia kak? Dia kata kene pakai minimum 2 kali.. Fuh lega, ingatkan lepas pakai kene g bersawah ke, berkebun ke, tak pon kene buat larian padang lapan pusingan.. Kalo ye, aku cancel beli..hahaha...


Ini rupe botol nya... Aku xleh komen byk sebab baru guna.. Tp memde ni lps sapu, ia cepat serap kt kulit dan panas sikit2 tapi pada tahap selesa lah... Tengoklah kalo hasilnya bagus, aku cite lagi yer....






Comments

Riyani said…
Hi Gunu Kumar, thanks a lot because u read my blog.....

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat