Bnyouth Job Fair 2012

Tanggal 13 May 2012, pepagi lagi aku dah kuar umah g BNYOUTH CAREER FAIR di Stadium Bukit Jalil. Actually, ini pertame kali aku g career fair sejak da keje. itupun aku g sebab bapak aku yang beria suh g.. Mungkin ada rezeki yang lebih baik kan? yang penting, hormat n dengar kata orang tua u olls.... barulah berkat.

Dengan berbekalkan doa, semangat yang kental, aku sampai kt sane dlm kul 9 pagi. Orang x ramai pun... dahlah kene tunggu kul 10.30 pagi baru boleh serbu ke dalam. Seb baik, dorang banyak sediakan paper free. So, buleh la baca. Membaca itu jambatan ilmu.

Sebelum masuk, kene daftar online dulu. Pastu, bile dah masuk, ade kene register kat 1 web ni. ada soklan cepumas. kite jwp je. pastu akan kuar result, keje ape yg paling sesuwai untuk kite... mmg best kan... mcm best je seperti cari jodoh... ibu2 bapak2....eh cukup...


Masing2 dah x sabar nak masuk.....

Ini pandangan dari luar. Okelah masa nak balik tu, orang baru ramai datang...
Aku di depan Kedai 1 Malaysia.. Jom masuk!

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat