Free gift from dumex

Minggu lepas, aku sakan lah nak beli banyak susu anak aku sebab tau akan dapat free gift. Tapi encik suami kata beli 2 cukup. Lepas bayar, pegilah kat kaunter sebab nak collect free gift. Tapi hampa sebab dah habisss.. Pastu staff sana suh datang collect lenkali. Tapi x tulis or rekod kat buku pon. Just tulis note kecik kat resit aku. Aku pn x sure valid ke tak sebab sign dorang pon xde tulis nama bagai... So, semalam, encik suami g balik kat kaunter itu, alhamdulillah dapat... dan aku suka sebab macam klasik je.... ni lah mende nya....


Tengoklah tin ni, kaler pink lagi yer...gmba ibu dan anak di situ sungguh klasik....

Tin comel ni, bukan untuk taruk susu yer, sebab penutupnya x brape nak ketat, kang semut masuk lak.. Tp boleh je nk taruk pape seperti brooch mungkin?

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat