HARI2 PUN HARI IBU

Lepas balik dr job fair. Aku singgah bli kek. Ye, 13 May adalah hari ibu. Menurut Ustaz Azhar, haram menyambutnya. Tapi kami beli kek, bukan semata nak sambut hari ibu, tp juga untuk sambut birthday Ammar yang bakal menyusul minggu depan...

Pada aku, hari2 pun hari ibu. Bukan pada hari tertentu je kite kene raikan ibu kite. Kadang tu, aku kesian dengan mama aku sebab kami sekeluarga amat jarang dapat berkumpul bersama kerana kesibukan kerja masing2. Mujurlah rumah aku dekat dengan rumah dorang. Tambahan lagi, anak aku si Ammar,adalah cucu pertama yang mama aku jaga lepas dilahirkan. Cucu yang mama aku besarkan. Padahal, mama aku ade je cucu2 lain, tapi sume jarang balik n ade yang langsung x penah balik umah mama aku..kesian kan... jadi, kami nilah yang akan selalu balik pada hujung minggu ke rumah mama aku. At least, dapatlah dorang main dengan cucu. dan kami pulok, dapat makan  "air tangan" ibu. Sungguh padat dengan kasih sayang.... cewahh...


Beli kek ni, dapat bunga..

Balik umah mama, mmg sentiasa ada banyak makanan....syukur
Nenek dan cucu kesayangannya.... Luv u both! !

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat