Jalan2 Cari Makan

Pada sabtu lepas bersamaan 05/05/2012, ade gotong royong kat area umah aku ni. Lepas da selesai tuh, kami pon bersiap untuk ke majlis kenduri di port klang. Dalam perjalanan, husband aku nak ajak mama aku sekali. So, kitorang terus berdesuppp ke Klang. Bile dah sampai, tengok umah cam xde orang... sekali mama aku call, rupenya dia ade kat umah lain... huhu....hampa je.. majlis kenduri tu buat kat hotel, so sampai kul 4 je. Memang x sempatlah sebab jem kat area andalas tu... last2, lepak kat kedai mamak jelah... huhu..


Lepas solat asar, kami ke shah alam pulak. Malam tu ade dinner dengan kawan-kawan husband.  Sempatlah bawak anak2 main kt taman. Lepas solat maghrib, kami terus ke Restoran Famous Thai kat area Concorde Hotel. Memang best layanan staff kat situ, siap bagi bantal n tempat untuk anak aku tido. So, dapatlah aku makan dengan tenang dan sewenang2nya...haha...


pic pada 05/05/2012

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat