Video bayi didera!

Hari ni di facebook, ramai yang sakit hati dengan video baby kene dera dengan orang yang takde akal bernama ira. Aku sendiri tengok sikit je, tak sampai habis sebab aku geram teramat dan sebak sebab terbayangkan kalo baby tu anak aku. Lagipun, baby yang mangsa dera tu macam sebaya anak aku je....

Tetibe teringat, anak sulung aku, Ammar penah jugak tinggal di taska. Mula2, kat Bandar Sungai Emas. Pastu kat bangi. Yang kat bangi tu pelik skit. Parents x dibenarkn datang waktu  tengah hari camtu. katanya menggangu dorang buat keje ( padahal sukatilah nak datang ke hape, skodeng je senang). tapi yang aku takkan lupe, pada 1 hari tu, aku amek Ammar cam biasa. Pastu cikgu taska tu kata Ammar jatuh masa main. Dah la kepala dia berdarah!! pastu yg aku geram tu, apesal ko x bawak g klinik? takkan nak tunggu aku datang. aku ni dah la keje jauh, nasib baik la. aritu aku cepat sampai, jalan x brape jem.  time tu dah la husband aku outstation. Malam2, masa nak minum susu, Ammar nangis sebab kepala dia bengak kat bahagian belakang, so x boleh baring. Aku ingat lagi, masa tu kul 9.30pm, dengan keadaan perut besar (Darwish dlm perut), aku bawak la Ammar g klinik. Dah la parking agak jauh sebab masa tu ada pasar malam. Dukung la si Ammar tu. Padahal, bule je nk mintak tolong abang aku temankan. Dia tinggal sebelah perumahan aku masa tu. Tapi, memang xnk susahkan dia sebab, weekdays, dia selalu balik keje lambat sebab dia tinggal sorang, weekend baru wife dia balik sebab wife dia keje kat johor....

Okelah, ni lah video nya. Ade info kat situ dimana orang yang dera bayi itu (anak dia sendiri de), dah pon terima hukuman...http://melayukini.net/2012/05/video-pengasuh-ira-si-jahanam-memukul-bayi-kejam/

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat