Kalut je

Semalam, cam bias, aku just klik2, mana2 job yang sesuai yg telah diemail oleh lina jobstreet. Tetibe, dapat call orang panggil interview. Hah? biar betul?.. slalu klo apply, mesti lambat dapat responn. Maklumla, apebila 1 job kosong kuar, beribu yg apply.. Tapi tahla, aku x sure ape perasaan aku sebenarnya. Yang penting, malam tadi aku meraban g cari opis tu. Cari di waktu malam, memang buat kalut je... g tanya kat pkcik polis pon, dorang suh g cari sendiri... eee.. tergamak yer xnak tolong kami....huhu...seb baik jumpe.. kemudian, misi mengepos anak2 ke atok n nenek...

Harini, aku g interview dengan perasaan suam2 kuku...hah... ape kes... aku just pegi n jawap soklan dengan keadaan biasa2 je... memang x mengharapp pape... aku just do it... seb bek kejap je... dapatlah aku g amek anak2 aku cepat...

Otw, aku nampak ramai gler orang kat Setia City Mall. Parking merata, jauh lak tu. Memang tak ar aku nak singgah... tengok date, rupanya harini launching.. wh, lepas ni bule la singgah cuci mate kat sane... mmg selalu kene lalu situ pn...


Da!!

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat