EL lagi??

Dari jumaat lepas, lepas balik dari taska, badan Ammar dan Yussuf memang panas sangat! Malam tu jugak kami bawak anak2 ke klinik. confirm suhu sangat tinggi sampai kene masuk ubat dalam punggung. tapi demam kurang sikit hari sabtu tu sebab tido umah nenek. ahad demam jadi teruk balik sampai mengigil2...dan hari ni isnin, aku terpaksa EL sebab demam masih x kurang.. lagi2, sepanjang malam anak2 asik meragam jek...huhu....

Takpelah, lantakla, janji, aku nak jaga anak aku sendiri. kalo nak harapkan taska jaga, memang x baik2 la anak kite sebab kt sane kan ramai budak. takkan la dorg nak belek anak aku jek...

Setiap parents pasti nakkan yang terbaik untuk anak dorang kan. So, kenelah bagi vitamin yang bagus gak. Nak tau bagus ke tidak, semestinya kita kenelah try sendiri. kalo stakat baca testi je, memang tak kemana la.... so, wat masa ni, aku bagi anak2 aku makan scout emulsion dan terbaru, milkshake shaklee...harap berkesanla.. lagipun, milkshake tu langsung x macam vitamin ke ubat ke n rasanya sedap, boleh campur dalam susu jek....

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat