Kisah dalam Public Transport #3

Tarikh 18/10/2012


Arini da siap awal da.. otw tu, jalan jem pulak (selalu tak jem camtu)
tengok jam, memang tak sempat la nak naik tren kul 7.15 am tu
smpai KTM Bukit Badak je tengok ramai orang..

tetibe ade pengumuman... kata, tren ade masalah teknikal di stesen Putra (mana tu, aku pon taktau)
so, tren akan ada dalam kekerapan 30 minit sekali saje...

tu dia...datang2 tren, memang da penuh. dengan kekuatan yang ado, aku masuk gak..

setiap stesen benti memang orang beramai2 tunggu nak masuk tren...argh...padat

sampai Kl Sentral..tengok orang cam ramai jugak..pe hal ni?

rupanya LRT pon ade masalah teknikal dari Setiawangsa ke Sri Rampai.. 

kesannya, tren akan lebih lambat, berhenti lebih lama di stesen...

Adoi...sangat padat daripada KTM

LRT yang kedua lalu baru aku bule naik... dan yang 10sionnya aku tersalah bli tiket... patut turun Asia Jaya tapi aku terbeli Taman Jaya, sabo jeler

Kesimpulannya, aku sampai lambat arini...seb bek bos aku senyum je... sori bos, public transport ni macam tulah, bukan dibawah kawalan kiter..... 



Amacam, ramai x org menunggu? tu sume yg nk ke arah Gombak.. aku ikut ke rah Kelana Jaya...


Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat