Jumpe Kengkawan Lama di Facebook


Tengok pic di atas, aku yang berbaju hijau.. ade kwn FB yang tag gmba aku ni. Time tu (dlm pic), kebanyakannya bujang trang tang tang.. tapi, aku time tu da kawen da pon (mengaku tau!) haha....masa tu kami sume di atas tu terpilih untuk projek company outing untuk sume anak2 syarikat under UEM. Ada 6 company sumenya. Memula aku dapat tau yang aku dipilih untuk handle program ni, aku rasa cam tak puas ati jek....tapi bos aku pujuk kata mende tu bagus la untuk aku n aku semestinya dapat learn something dr program ni.

Jawatan aku time tu ialah as Secretary. So, stiap kali meeting, kene lah g n amek minutes n wat reports. Bayangkan la betape bz nya sebab kene wat keje opis plus keje2 untuk DBU ni... tapi sangat enjoy.

Ade 2 tempat kami plan untuk percutian staff iaitu Pasir Salak dan Endau Rompin. Yang aku pegi cume Pasir Salak yang Endau Rompin tu aku tak pegi sebab apetah, lupe...hehe... Memang best sangat dapat g jenjalan free ni.. kitorang telah diberikan certain budget n kitorang kene wat paper work cam proposal tu n suggestkan kt mana nak g. Dah macam games pulak. Tapi sangat mengajar kitorang sume macam2 pengalaman kitorang dapat...

Tapi, lepas je settle program tu, memasing da balik ke negeri masing (ikut company). Sume teruskan kehidupan sendiri. Tah bile la dapat jumpe balik dengan dorang ni...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat